NASZE SLOW WAKACJE

W tym roku pierwszy raz postanowiliśmy spróbować trochę innego rodzaju odpoczynku. Bez atrakcji i zabawiaczy. Chcieliśmy spędzić tydzień bardzo ze sobą i bardzo z naturą. I to właśnie udało nam się idealnie zrealizować w Blankach..wśród pól i jezior zielonej Warmii.

Pomysł na slow wakacje przyszedł trochę przypadkiem, kiedy trafiłam na stronę Slowhop . Można tam obejrzeć różne agroturystyki, pensjonaty, domy, domki i małe hotele. Wszystkie one mają klimat, atmosferę, dobre jedzenie, ciekawe położenienie, nietypowe wnętrza i są prowadzone przez ludzi z pasją. Jeśli zależy Wam na ładnych zdjęciach z wyjazdu – wystarczy wybrać ofertę właśnie na Slowhop 😉

Po kilku nockach spędzonych na oglądaniu zdjęć i czytaniu ofert wybraliśmy Mazury, a tam cztery agroturystyki które spodobały nam się najbrdziej – Siedlisko Blanki, Kwaśne Jabłko, Folwark Bielskie i Stara Szkoła. Ostatecznie wybraliśmy Blanki i to był cudowny wybór…

Pierwszy raz jechaliśmy na wakacje tak dużą ekipą – dołączyła do nas przecież niedawno nasza Stafficzka Etna. Do tej pory mieliśmy problem z samochodem, bo nie mieściliśmy się ze wszystkimi fotelikami i bagażami w naszym dotychczasowym kombi, a jednocześnie wciąż nie mogliśmy się zdecydować na kupno większego „autobusu” 😉 Już myśleliśmy, że trzeba będzie wypożyczyć busa i zabulić za to drugie tyle co za cały wyjazd, ale na szczęście trzy dni przed wyjazdem kupiliśmy własnego, takiego jak chcieliśmy i jak potrzebowaliśmy. Auto idealne dla rodziny wielodzietnej z psem, wózkiem, rowerami i mnóstwem bagaży – Mercedesa Vito. Debiut wypadł super  – szczerze polecam to auto każdemu kto mnie o to pyta 🙂

Naszym nowym rodzinnym autobusem, zapakowani po dach dotarliśmy na miejsce w sobotę koło południa i od tamtej pory czas jakby zwolnił… dni mijały nam na siedzeniu zabawach na trawie, karmieniu osiołka, piciu kawy i spacerach nad jezioro.

Zamieszkaliśmy w jednym z czterech apartamentów. Nasz nazywał się Amadeo Modigliani – każdy urządzony inaczej i nazwany imieniem innego artysty. Z wyposażoną kuchnią, małą jadalnią, dwoma łóżami i mnóstwem książek.

Dużo czasu spędzaliśmy w stodole 😉 –  świetnie urządzona, z kuchenną wyspą na środku gdzie na naszych oczach przepyszne posiłki przygotowywała nam Pani Małgosia. Jedliśmy tam, piliśmy kawę, graliśmy w ping ponga i godzinami rozmawialiśmy z właścicielem Zbyszkiem i innymi gośćmi Siedliska. Poznaliśmy tam wyjątkowych ludzi, jedynych w swoim rodzaju! Na towarzystwo napewno nigdy nie można tam narzekać. Długo będziemy wspominać rozmowy wczesnym rankiem z Moniką i Sebastianem i późną nocą z Pauliną i Tomkiem 😉

Jedno jest pewne – nigdy nigdzie nie wypoczęliśmy tak bardzo jak w Siedlisku Blanki. Przez tydzień tylko spokój, luz i totalny brak planu… któregoś dnia poszłam na łąkę, zamknęłam oczy i starałam się rozpoznać wszystkie dźwięki jakie do mnie docierały. Przez 15 min nie usłyszałam nic co pochodziłoby od działalności człowieka. Tylko natura. Tam naprawdę można poczuć się jej częścią.

3 komentarze

• Asia napisał(a):

Bosko, chyba wpisze to miejsce na moja liste ” Tam musze jechac”. Cudne miejsce. Dzieki:-)

• Kinga napisał(a):

Cudownie się czyta Twojego bloga. Rowniez ostatnio w dodatku do gazety trafilam na slowhop. Ciezki wybor☺A wracajac wlasnie w sobote z Sopotu stwierdzilismy z mezem, ze mercedes vito bylyby dla Nas idealny. Co prawda dzieci mamy dwojke, ale jeszcze rowery, 2 owczarki niemieckie i jak to z dziecmi – cala masa bagażu😉
    Bardzo pozytuwnie zazdroszczę takich wakacji slow. Cudownie!

Komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Instagram

• Dziś poranek na domowej macie 🧘🏻‍♀️ trening z moją grupą online a potem praktyka stania na rękach - koniecznie obejrzyjcie film do końca 😉🙃🐶🤣
#milegodnia #instamama #trenermama
  • Obstawiam że lato zostanie z nami do końca listopada, potem Święta i tylko trzy miesiące do kolejnego lata 😅 taki mam plan 🤣😍
#summeriloveyou #summertime #latemczujezezyje #kochamlato #sweetgirl #sweetgaja #homesweethome #homedecor #interiordesign #zieleńwdomu #plants #loveplants #greenlovers #interiorinspiration #love #lifestyle #instamama #mamatrojki #momof3
  • #instamama👊🏻
  • Wpadajcie na targi online @kiddostylepl ❤️ bo to już dziś 💪🏻
Spotkacie tam m in takie super plecaki @bosquekids a do nich świetne, jesienne kurtki!!
#targionline #kiddostyle
  • Gai pokoik robi się coraz mocniej „zagospodarowany”😅
W końcu każda Dziewczyna potrzebuje kuchni, domku dla myszek, łóżeczka i szafy dla lalek oraz.. deski do prasowania ubranek dla nich 😅🙈
@ekobastjan nas tak urządził 😂😂
A już jutro będzie jedną z marek na targach online @kiddostylepl 💪🏻
#targionline #targidziecięce #pokoikdzieciecy #pokoikdziewczynki #girlroom #kidroomdecor #love #instamama #mamatrojki #babygirl